Levertijd en verzending
Wij verzenden vertrouwd met DHL.
Levertijd: op werkdagen vóór 22.00 uur besteld, dezelfde dag ingepakt en verstuurd!
- DHL levert op maandag t/m zaterdag in verschillende tijdvensters.
- Wij hebben helaas géén invloed op evt. vertragingen bij DHL.
- Uiteraard gaan we direct met hen in gesprek als er problemen met de levering zijn en zullen we ons tot het uiterste inspannen om jouw bestelling en de bezorging daarvan naar tevredenheid af te handelen.
Gouden tip:
Installeer de DHL app op je telefoon. Zo kun je je pakketje heel makkelijk volgen maar ook bezorgvoorkeuren wijzigen.
Verzendkosten:
- Pakketje met track and trace: 5,95 EUR.
- Brievenbuspakketje met track and trace: 3,95 EUR (alleen binnen Nederland).
Dit wordt automatisch berekend in het winkelmandje.
- Boven de 50 EUR verzenden wij jouw pakketje op onze kosten binnen Nederland.
- Boven de 75 EUR verzenden wij jouw pakketje op onze kosten naar België.
Verzendkosten naar het buitenland:
- 7,50 EUR België
- 7,50 EUR Duitsland
- 17,50 EUR Frankrijk
Shipping to other countries is possible, please contact us: info@bag-again.nl
Track&Trace:
Zodra je bestelling klaar is voor verzending, krijg je en track and trace in je mailbox. Kijk ook in je spam.
Let op: als je een typefout hebt gemaakt in je mailadres, krijg je géén bestelbevestiging en géén track and trace. Neem dan even contact met ons op.
Wat als ik niet thuis ben?
LET OP: als je niet thuis bent, en je pakket kan ook niet bij de buren worden afgeleverd, dan wordt jouw pakket de volgende dag bij een DHL servicepunt afgeleverd. DHL laat een kaartje in je brievenbus achter met een code. Met deze code kun je via track and trace zien bij welk servicepunt je pakket wordt bezorgd. Mocht je geen kaartje met code hebben ontvangen, dan kun je via de track and trace en je postcode en huisnummer ook achterhalen waar je pakket is bezorgd.
Hoe lang blijft mijn pakketje bij een DHL servicepunt liggen?
Maximaal 7 dagen. Zodra het pakket bij het servicepunt ligt, krijg je bericht van DHL. Na 3 dagen krijg je een herinnering dat je pakket er ligt. Na 7 dagen gaat het pakket retour naar Bag-again.
Kan ik mijn bezorging wijzigen?
Ja, dat kan! Via je track & trace code kun je in de DHL app of via internet klikken op ‘bezorging wijzigen’. Je kunt de locatie wijzigen en het bezorgmoment. Let op: dit kan totdat het pakket in het sorteerproces zit.
Kan ik iets wijzigen in het bezorgadres, ik heb een foutje gemaakt in het adres?
Zodra je dit ontdekt, kun je met ons contact opnemen. Als jouw pakket op dat moment nog niet is verwerkt, kunnen we handmatig iets wijzigen (zoals een ander huisnummer). Wij zijn niet 24/7 direct bereikbaar, dus het kan zijn dat we dit niet op tijd kunnen wijzigen voor je.
Minimum bestelbedrag?
Wij hanteren GEEN minimum bestelbedrag in de webshop.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Wij verzenden uiteraard zonder plastic. We sluiten onze dozen met papieren tape. Wij vinden het belangrijk om in onze hele bedrijfsvoering zoveel mogelijk materiaal her te gebruiken en we vragen onze leveranciers om zonder plastic naar ons te verzenden wat inmiddels in bijna alle gevallen gebeurt.
Hoe duurzaam is DHL?
- DHL is wereldwijd de grootste logistieke partner dus zij hebben veel ervaring en kennis en zijn al jarenlang bezig met verduurzamen van hun logistiek.
- Veel bezorgingen gaan in de ‘last mile’ (het laatste stukje tot je voordeur) m.b.v. een elektrisch voertuig.
- 86% van de benodigde elektriciteit komt uit hernieuwbare bron
- jaarlijkse gift van 1% van de netto winst gaat naar ondersteuning van wereldwijde projecten bijvoorbeeld op het gebied van werkgelegenheid, klimaat en noodhulp